2011. július 7., csütörtök

Savón Gyarmaton?!

Amióta Havassy Kálmán, a Kábel SE klubmenedzsere vasárnap este lenyilatkozta a Focus Rádióban, hogy Kovács Péter mellé még egy rutinos, képzett, jó nevű játékost szeretnének leigazolni a balassagyarmati férfi kézilabdázókhoz, és már a kiszemelt szóban el is kötelezte magát az Ipoly-partra, hevesen elkezdett járni az agyam, vajon, kiről szólhat a fáma. Igyekeztem magamban feltérképezni az esetleges, számba jöhető jelölteket, de valahogy nem jutottam dűlőre, és bizony az érdeklődő firkász előtt bezáródnak ilyenkor a kiskapuk, majd ha létrejön a végleges megegyezés, visszatérhetünk a témára.
Nos, ebbéli agytornám közben épp szerdán lebbentette fel a fátylat a titokról Komoróczy Csaba, Balassagyarmat sporttörténésze, egyben kollégám a városi tévénél. Ő említette, hogy José Savónt igazolja le a Kábel SE! Micsoda? Először alaposan felhördültem magamban, mondván honnan szedte Csaba bá’ ezt a képtelenséget, aztán persze rájöttem, hiszen ő együtt asztaliteniszezik a kézilabdás klub elnökével, László Sándorral, és bizony sporttörténész barátom meg is erősítette a hír forrását.
Tehát róla van szó, az egykori kubai válogatott klasszisról, aki ugye több mint másfél évtizede él már hazánkban, itt telepedett le, és túl a negyvenegyedik életévén is bőszen hajigálta a gólokat a szomszédvár, Salgótarján színeiben az elmúlt szezon NB II-es küzdelmei során. Tehát ő az a rutinos játékos, akire Kálmán utalt!
Aztán ma délelőtt még inkább megbizonyosodtam az információ igazáról, amikor a tarjániak szakmai igazgatója, Molnár Ferenc talált meg az interneten a következő kérdéssel: „ennyi pénzetek van?” Mármint ő többes számban intézve hozzám a kérdést – hiszen akárhogy is kívülálló vagyok jelenleg a gyarmati férfi kézilabdában, mégis hozzátartozom a „brancshoz” -, legfőképpen azt firtatva, vajon milyen forrásból fogja fizetni a két nevesebb játékosát a kábeles alakulat? Erre persze én magam nem tudom a választ, miután sosem érdekeltek behatóbban a Kábel SE pénzügyei, s nem is érdekel, milyen szponzorokat „hajtottak” fel a nyáron, de az bizonyosnak tűnik, hogy mind Kovács Péter, mind Savón nem éppen „olcsójános”, utóbbi különösképpen. Azaz biztos, hogy mélyen zsebbe kell nyúlni a klubvezetőknek, ha tartósan, legalább a szezon végéig Balassagyarmaton akarják tartani a kubai légióst.
Én persze kíváncsian várom majd a hivatalos bejelentést, de már most kijelentem, megfelelő fórumon fel fogom tenni a kábeles illetékeseknek a következő kérdést: „mégis, mennyibe kerül a klubnak Savón?” Aztán vagy válaszolnak rá, vagy nem, már az ő dolguk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése