2011. július 11., hétfő

Kacifántos Savón-ügy

Egyre kacifántosabb ez a Savón-ügy. Ugye egy korábbi blogbejegyzésben foglalkoztam már azzal, hogy a Balassagyarmsati Kábel SE megkereste a Salgótarjáni KC kiválóságát, a kubai klasszis José Savónt és a rutinos kézilabdázó igent mondott a felkérésre. Maga Molnár Ferenc, az SKC szakmai igazgatója épp a jegyzet íródásának napján egy facebook-chat beszélgetésben nem igazán lepődött meg mindezen, csupán azt boncolgatta, vajon a gyarmatiak bírják-e majd anyagiakkal két olyan játékos együttes foglalkoztatását, utalva Kovács Péterre és José Savónra, meg arra, hogy nem „semmi” összegért hajlandóak játszani az Ipoly-parti együttesben.
Aztán szépen felhívtam László Sándort, a Kábel SE elnökét, aki megerősítette, hogy megtörtént a szerződéskötés, tehát a megegyezés megszületett a fekete bőrű balkezes átlövővel, azaz ősszel már Gyarmaton dobálja a gólokat. Igaz, „üzleti titokra” hivatkozva nem közölte, mennyi jussért is teszi át székhelyét.
Vasárnap már némileg változott a kép, amikor Havassy Kálmán, a gyarmatiak klubmenedzsere nyilatkozott Savón átigazolásáról a Focus Rádióban. Ő azt mondta, ugyan még nincs rajta az aláírás a szerződésen, de szóban már teljes mértékben megyeztek, az írásos kontraktus csupán azért késik, mert ő, a klubmenedzser, mint az átigazolás bonyolítója csak a hét végén jött haza Umagból, a strandkézilabda Európa-bajnokságról.
Erre jött a hétfő, amikor Molnár Ferenc újból „bebombázott” engem a „cseten”. Kerek-perec közölte, „ökörséget” írtam akkor, amikor leírtam a megyei napilapban - igaz, László Sándor mondataira hivatkozva - Savón Gyarmatra igazolását. Sőt, hozzátette, a kubai játékos éppen Svájcban tartózkodik, és egyáltalán nem biztos, hogy távozik Tarjánból, az is elképzelhető, hogy marad a nógrádi megyeszékhelyen. Mi több, szinte felelősségre vont engem, mondván nem lett volna szabad addig semmit sem megszellőztetni, amíg a két klub mindenben meg nem egyezik. Elnézést, akkor ki az újságíró, Molnár Ferenc vagy én? Nem szabad, hogy odáig fajuljanak a dolgok, hogy egyesületi vezetők szabják meg egy zsurnalisztának, mikor és miről írjon! Ha ez így lehetne, akkor semmit sem szólhatna Molnár Ferenc sem, ha én éppenséggel kifogásolnám, miként is tanítsa mondjuk a talajtornát a Táncsics Gimnáziumban.
Szóval, egyre kacifántosabb ez az ügy. Vagy csak azzá tették? Mert már elnézést, én mosom kezeimet, mert csupán a dolgomat végeztem, amikor az információ megszerzését követően azonnal „ráharaptam” a témára, utánajártam, s annak ismeretében közöltem a cikket, hogy bíztam, a hozzám minden esetben korrekt és megbízható László Sándor elnök tájékoztatásában.
Tartok tőle, más dolgok lehetnek a háttérben, ami miatt Molnár Ferencnél „kicsapták a biztosítékot”. Nem hiszem, hogy csupán a gyarmatiak, meg Savón ügye az, ami miatt háborog. Mert hallani erről-arról Tarjánból, ami egyelőre még nem fix, hisz én sem tudok biztosat, de a hírek szerint a Strandépítők NB II-be törnek, és néhány fiatal az SKC-ból szívesebben folytatná a pályafutását a régi mester, a nevelőedző, Szabó Attila kezei alatt, mintsem Molnár Ferenc irányításával.
De hangsúlyozom, ez csak pletyka, s mindössze igyekszem logikusan gondolkodni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése